header_Henry_vd_Zon_medewerkersverhaal

Verhalen van onze medewerkers

blurb

“AACC geeft mij de ruimte om tijd aan mijn opleiding te besteden”

Tijd voor wat nieuws

Onze relatiebeheerders zijn het gezicht van AACC naar onze klanten toe. Eén van hen is Remco Timmer. Sinds maart 2023 is hij onderdeel van het AACC-team. Maar nieuw in het vak, dat is hij zeker niet. Hij heeft immers al twintig jaar werkervaring in de financiële wereld. “Ik kreeg bij AACC de kans om aan de slag te gaan als relatiebeheerder. Dat is iets wat ik altijd al wilde. Dus besloot ik dat het tijd werd om bij een ander bedrijf te gaan werken.” En die keuze is hem goed bevallen.

Henry van der Zon

Nieuw, nieuwer, nieuwst

Een nieuwe werkomgeving is na twintig jaar dienstverband een flinke stap. Niet alleen zit je op een andere plek, maar ook heb je nieuwe klanten, nieuwe collega’s en nieuwe systemen en pakketten die je moet leren kennen. “Eigenlijk gaat dit heel goed en krijg ik de tijd en ruimte om het werk mij eigen te maken,” vertelt Remco. “Ik kon al snel mijn eigen gang gaan en krijg langzaamaan mijn eigen klanten. En als ik even iets niet weet, is iedereen wel bereikbaar voor vragen.”

Ook nog een opleiding

Dat Remco ambitieus is, blijkt. Naast zijn nieuwe baan is Remco immers nog bezig met het afronden van zijn opleiding SPD. “Op dit moment moet ik mijn scriptie nog afronden. Bij AACC wordt er met mij meegedacht hoe ik dit kan combineren met mijn werk. Het is fijn dat ze die ruimte geven. Ik zit momenteel in de beginfase van de scriptie en heb al een aantal collega’s kunnen interviewen hiervoor. Het is fijn dat collega’s hierin meewerken.”

 

Samenstellen van jaarrekeningen

Remco zijn dag begint om half 9 op kantoor in Apeldoorn met een kopje thee. “Veel van mijn werkzaamheden hebben te maken met het samenstellen van jaarrekeningen. Ik verzorg de administratie, heb contact met klanten en schakel regelmatig met mijn collega’s.” Ook voor ontspanning is ruimte. “In de pauze lunch ik graag samen met collega’s. Ook lopen we regelmatig de stad in. Dat is om de hoek vanaf onze locatie, en een frisse neus is ook wel prettig.”

 

Fijne collega’s

Hoewel thuiswerken bij AACC mogelijk is, werkt Remco liever op kantoor. “Ik ga met plezier naar mijn werk en vind het belangrijk om goed met collega’s om te kunnen gaan. Zo maak je toch een praatje met elkaar. Bovendien heb ik een kindje van net één jaar dus thuiswerken is lastig.” Wat Remco positief vindt aan het werken bij AACC, is dat er niet in hokjes wordt gedacht. “Er wordt gekeken naar de persoon zelf en waar zijn of haar kracht ligt. Je wordt niet gepusht en krijgt de ruimte. Die flexibiliteit voelt goed.”  

 

Klanten helpen

Als het aan Remco ligt, bedient hij de komende tijd nog veel klanten. “Ik vind het leuk om klanten te helpen en toegevoegde waarde te bieden. En die rol wordt steeds belangrijker. Het is niet meer alleen cijfermatig te werk gaan, maar je krijgt steeds meer een adviesrol.” En de toekomst? Remco zou zich graag nog verdiepen in de fiscale kant. “Ik hoop mij op fiscaal gebied verder te kunnen ontwikkelen zodat ik ook daardoor beter advies kan geven.”  

Kies voor vaste waarde
in jouw carrière.

Onze kracht ligt in samenwerking. Niet alleen binnen onze vestiging, maar ook daarbuiten. AACC is een Apeldoorns kantoor met ambitie en passie. Én met regelmatig mooie vacatures! Wij zijn in beweging en bieden ruimte voor ontwikkeling. Kom je hier werken, dan ontwikkel je je als persoon en als vakspecialist.